Kapuzárási pánik!
Mit jelent nálunk a kapuzárási pánik? Idén csatlakozunk a reszponzív vonulathoz és nemsokára a Portfolio felületeit is így böngészhetjük. Minden ilyen jellegű technikai változás átrendezi a hirdetési felületeket és a jól megszokott hirdetési eszközöket is. Azzal együtt, hogy számtalan új eszközt vezetünk be a változtatással, olyan nagy múltú megoldásoktól vagyunk kénytelenek búcsúzni, mint például a Kapu felület.
Biztosak vagyunk benne, hogy az új oldalt és az új felületinket hirdetőink és olvasóink is hamar megszeretik majd, de szeretnénk méltóképpen búcsúzni a nagy elődöktől.
Ezért, ha eddig csak kacérkodtál a Kapu típusú felületeink kipróbálásával, most szeretnénk megkönnyíteni a döntést azzal a gesztussal, hogy az ilyen típusú felületeinket IAB Billboard és Superleaderboard áron értékesítjük a hátralévő időszakban, szabad helyek függvényében.
Az akció 2017. január 23-tól visszavonásig érvényes.
Ajánlatért és a részletekért keresd kapcsolattartódat vagy írj nekünk!