Száguld a Pénzcentrum: már a legolvasottabb magyar oldalak között
A Pénzcentrum bekerült a TOP 50 leglátogatottabb magyar honlap közé - derül ki az IAB augusztusi adataiból.
Továbbra is rekordszámokat mutat a Portfolio Csoport hírportáljainak olvasottsága. A legfrissebb mérések szerint havonta az 1 milliót is meghaladja a valós felhasználók száma.
A sikereket jól mutatja, hogy már nem csak a Portfolio, hanem a Pénzcentrum is szerepel a legolvasottabb magyar oldalak 50-es toplistáján. Az IAB Hungary szakmai szervezet által publikált szeptemberi lista a Gemius - DKT hivatalos adatain alapszik, és azt mutatja, hogy a médiacsoport mindkét nagy hírportálja komoly növekedést tudott elérni az elmúlt időszakban.
A TOP 50 oldal között mindössze három olyan található, amely kifejezetten gazdasági tartalommal foglalkozik. A Pénzcentrum ráadásul még ebből a szempontból is speciális, hiszen csak a családi pénzügyekre fókuszál, a mindennapokban felmerülő anyagi kérdésekre ad válaszokat, tanácsokat, ötleteket, és a legnehezebb gazdasági kérdésekről beszél - mindezt hétköznapi nyelvezettel.
Nagy Bálint, a Pénzcentrum vezető szerkesztője a friss számokat értékelve elmondta, hogy már a hivatalos olvasottsági statisztikák is azt támasztják alá, hogy a szerkesztőség kitartó munkája egyértelműen beérett. Az elmúlt évek szisztematikus építkezése, a speciális munkamódszerek mellett, a lakosság pénzügyi döntéseit segítő szolgáltatások is beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.
Élen a gazdasági hírversenyben
Havonta több mint 1 millió valós felhasználó (real user - RU) éri el a Portfolio Csoport hírportáljait az auditált mérések szerint (Gemius - DKT 2017/07 - 15+ belföldi közönség, Total (PC, mobil, tablet). Az IAB listája azt mutatja, hogy a médiacsoport zászlóshajója, a Portfolio is folyamatosan tudja növelni olvasói számát, jelenleg a 30. leglátogatottabb magyar oldalnak számít.
Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008-ban létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek.