Melyik az Év Üzletlánca? Szavaztak a Pénzcentrum olvasói
86 ezer szavazat érkezett a Pénzcentrum 2019-es nagy FMCG-versenyén: az olvasók döntöttek arról, hogy a Lidl lett az Év Üzletlánca Magyarországon.
A Lidl több mint 31 500 voksot kapott, ami az összes szavazat 36,5 százaléka.
Komoly harc volt a dobogó második fokáért, és végül kevesebb, mint 200 szavazaton múlt az ezüstérem sorsa, amit végül a Spar/Interspar szerzett meg 15,5 százalékos eredménnyel. Így pedig az Aldinak maradt a bronzérem.
Az első 5-ből éppenhogy kicsúszott a Penny Market, de így is összeszedett több mint 6800 szavazatot, ami 7,9 százalékos eredmény. Csupán 1200-zal érkezett több voks a Tescóra, ami 9,3 százalékra (5. hely) volt elég, az Auchan pedig a szavazatok nagyjából 10 százalékát gyűjtötte be - ez a negyedik helyig juttatta őket.
A szavazást év elején indította a Pénzcentrum, Magyarország vezető lakossági pénzügyi híroldala. Az oldal a bonyolult gazdasági folyamatokat magyarázza el közérthetően, egyszerűen, érdekesen, tanácsot ad a hétköznapok pénzügyeihez, legyen szó hitelfelvételről, megtakarításról, nyugdíj-előtakarékosságról, vagy biztosításról, de segít a takarékos bevásárlásban, spórolásban is. Mindezt egyedi, fiatalos hangnemben, izgalmas infografikákkal, blog-tartalmakkal és videókkal kiegészítve.
A szerkesztőség célja, hogy hagyományt teremtsen a versennyel, így várhatóan 2020-ban is lesz közönségszavazás az Év Üzletláncáról.
Hirdetési, szponzorációs lehetőségekért keresse a Portfolio Csoport sales csapatát!