Bán Zoltán a digitális Top 50 élén
2025-ben Bán Zoltán, a Portfolio Csoport (Net Média Zrt.) vezérigazgatója végzett az élen a Marketing&Media magazin digitális Top 50 rangsorában.
A listán Gulyás Márton, a Partizán főszerkesztője a második helyen szerepel, a harmadik pedig a Profession.hu vezetője, Martis István lett.
A szaklap kiemeli: " a lista alapján azok tudtak az élvonalban maradni, akik a mesterséges intelligenciát (MI) nem külön projektként kezelik, hanem a napi működésbe integrálják és időben felkészülnek a vele járó változásokra. A médiacégeknek egyszerre kell újraértelmezniük tartalom-előállítási folyamataikat és finomhangolniuk előfizetéses modelljeiket."

Bán Zoltán Fotó: Portfolio
A Marketing&Média főszerkesztője, Simon Krisztián szerint ma már nem az a kérdés, ki használja a mesterséges intelligenciát, hanem az, hogy kik azok, akik minél gyorsabban üzleti előnnyé tudják alakítani.
A TOP50 Digitális vezető lista arra is rávilágít, hogy "a piacon továbbra is az a legeredményesebb stratégia, amely egyszerre épít a kiszámítható, hosszú távú működésre és a gyors reagálásra. A tartalomplatformoknál ez új szolgáltatások, formátumok és üzleti modellek kipróbálását jelenti, összhangban a közönségigények gyors lekövetésével. A digitális szolgáltatóknál pedig olyan fejlesztéseket, amelyek az alapinfrastruktúrára épülve képesek rövid időn belül új terméket vagy funkciót létrehozni."