2088 km
távolság is van két konferenciánk között
75
konferenciát rendeztünk 2019-ben
15X
biztosan nyilatkozunk hetente
2 ezer
csészényi kávét iszunk meg havonta
7
szerkesztője van a Pénzcentrumnak
21 éve
piacvezető a Portfolio
29
Portfolio Klub volt tavaly
1200
résztvevő volt az Agrárszektor 2019-en
legalább
95 cikket írunk naponta
FŐOLDALHÍREK Ilyen mobil hirdetési forma nem volt még a magyar piacon
Portfolio Csoport 2019. szeptember 22. 11:15

Ilyen mobil hirdetési forma nem volt még a magyar piacon

A hazai piacon egyedülálló mobil hirdetési megoldást mutatott be szeptemberben a Portfolio Csoport.

A Mobile Frame Video nevű hirdetési formátum különlegessége, hogy a video sávot körülöleli - frame-be, azaz keretbe helyezi - egy statikus kreatív, ami megerősíti az üzenetet és hosszabb video szpotok esetén is hatékonyan alkalmazható.


Tehát miközben a video szpotra figyel a néző, folyamatosan észleli az azt körülölelő statikus hirdetést is. Ráadásul mindezt mobil felületen, így hosszabb ideig megragadható a figyelme.

A Mobile Frame Video előnyei

  • a hazai piacon egyedüli kreatív mobil videó megoldás;
  • egyesíti a statikus és dinamikus kreatívok előnyeit;
  • a jellemzően statikus mobil környezetből kitűnő dinamikus felület nagyobb észlelést és magasabb átkattintást eredményez;
  • audiovizuális formátum, több érzékszervre hat, több információ adható át, hatékony és szórakoztató formában.

A további részletekért keresse Sales csapatunkat, vagy tekintse meg a Mobile Frame Video médiaajánlatát!

© 2020 Portfolio Csoport | Joginyilatkozat | Adatkezelési szabályzat | ÁSZF | Pályázatok