110-en
dolgozunk a Portfolio Csoportnál
280 ezren
követnek a Facebookon
7
szerkesztő dolgozik a Pénzcentrumnál
01. 12-én
a Portfolio volt a legolvasottabb hírportál
8
Junior Prima-díjas újságírónk van
2 ezer
csészényi kávét iszunk meg havonta
29
Portfolio Klub volt tavaly
95
cikket biztosan írunk naponta
900
résztvevő volt az Agrárszektor 2020-on
FŐOLDALHÍREK Ilyen mobil hirdetési forma nem volt még a magyar piacon
Portfolio Csoport 2019. szeptember 22. 11:15

Ilyen mobil hirdetési forma nem volt még a magyar piacon

A hazai piacon egyedülálló mobil hirdetési megoldást mutatott be szeptemberben a Portfolio Csoport.

A Mobile Frame Video nevű hirdetési formátum különlegessége, hogy a video sávot körülöleli - frame-be, azaz keretbe helyezi - egy statikus kreatív, ami megerősíti az üzenetet és hosszabb video szpotok esetén is hatékonyan alkalmazható.


Tehát miközben a video szpotra figyel a néző, folyamatosan észleli az azt körülölelő statikus hirdetést is. Ráadásul mindezt mobil felületen, így hosszabb ideig megragadható a figyelme.

A Mobile Frame Video előnyei

  • a hazai piacon egyedüli kreatív mobil videó megoldás;
  • egyesíti a statikus és dinamikus kreatívok előnyeit;
  • a jellemzően statikus mobil környezetből kitűnő dinamikus felület nagyobb észlelést és magasabb átkattintást eredményez;
  • audiovizuális formátum, több érzékszervre hat, több információ adható át, hatékony és szórakoztató formában.

A további részletekért keresse Sales csapatunkat, vagy tekintse meg a Mobile Frame Video médiaajánlatát!

© 2020 Portfolio Csoport | Joginyilatkozat | Adatkezelési szabályzat | ÁSZF | Pályázatok